Senneker Facilities &
Interim Management

info@sennekerfacilities.nl

06 2910 2905

Senneker Facilities & Interim Management Nieuw! Senneker Facilities receptiediensten Senneker Facilities en Interim Management Senneker Facilities schoonmaakaanbestedingen

Senneker Facilities & Interim Management

U houdt toch ook van overzicht?

Nieuw!

Toerismebevordering Kop van Noord-Holland

Senneker Facilities receptiediensten

Een eerste indruk zegt alles!

Senneker Facilities en Interim Management

Meten is weten en levert op!

Senneker Facilities schoonmaakaanbestedingen

(Dag) schoonmaak staat u niet in de weg maar helpt u op weg!

Receptiediensten

Een receptie is voor velen de eerste kennismaking met een organisatie en is een belangrijke beeldvormer. Een eerste indruk zegt alles, er bestaat geen tweede kans voor een goede indruk. Emotie en oprecht contact zijn intrinsieke onderdelen van de beleving in het hedendaags kantoor. Organisaties die dienstverlening hoog in het vaandel dragen, vertrouwen daarom de complete zorg voor dit belangrijke deel  van hun front office graag toe aan medewerkers die van nature gastvrij zijn ingesteld.  

Zowel voor interne als externe gasten is een optimaal draaiende receptie van groot belang. Receptiemedewerkers spelen een cruciale rol in het verzorgen van een geweldige ontvangst, een aangenaam verblijf en een warm afscheid. De receptiemedewerker heeft daarmee de mogelijkheid veel invloed uit te oefenen op de eerste en laatste indruk die een bezoeker van uw organisatie heeft. Een gastvrij en vriendelijk onthaal bij uw receptie bepaalt voor een groot deel de persoonlijke sfeer en kwaliteit van uw organisatie.

Daarnaast kunnen de receptiemedewerkers ook ingeschakeld worden bij het verzorgen van de toegangscontrole, het bieden van administratieve ondersteuning en ingrijpen bij calamiteiten. Veel organisaties beschikken momenteel over eigen receptiemedewerkers, maar er zijn ook organisaties die voor inhuur kiezen. 

Hospitality

Vandaag aan de dag gaat het om gastbeleving. Iedere gast die op bezoek komt bij een organisatie vormt op basis van hetgeen hij of zij beleeft op de locatie een mening over de organisatie dat hij/zij bezoekt. Voor iedere organisatie is het van groot belang dat deze beleving zo positief mogelijk is. Factoren die hierbij een rol spelen zijn: het imago van de organisatie, de medewerkers, de kantooromgeving, de faciliteiten en geboden service.

Zoals gezegd, een eerste indruk zegt alles, juist bij binnenkomst van een gebouw. Bevlogenheid, genieten van het persoonlijke contact met een gast, oprechte betrokkenheid en zorgzaamheid zijn essentiële eigenschappen waar een receptiemedewerker over dient te beschikken. Gastvrijheid of hospitality is niet aan te leren, het dient in de genen van de medewerker te zitten. U kunt bij mij terecht voor het verder professionaliseren van de receptietaken door uw medewerkers. Met mijn jarenlange ervaring op dit terrein  kan ik u voorstellen doen om uw recepties een verbeterslag te doen ondergaan. Ook kan ik uw medewerkers in groepsverband of persoonlijk trainen in hospitality

Indien u interesse gewekt is in Senneker Facilities & Interim Management verwijs ik u naar het contactformulier.